داغ انتخاباتی :دکتر کلانتری  و تفرقه بین نامزد های اصولگرای مجلس نهم در اردکان !!

یزدفردا :اردکانی خبرنگار یزدفردا :خبرهای داغ انتخاباتی حوزه اردکان :شنیدهای داغ انتخاباتی این حوزه حکایت از آن دارد که اردکان بازار رفت آمد افراد تازه وارد شده و شایعاتی مبنی بر حضور وزیری هامانه در این حوزه دارد که البته همانگونه که مطلعید ایشان اصالتا اهل روستای هامانه از توابع خضر آبادیزد می باشند و امکان حضور در حوزه اردکان با توجه به قوانین مقدور نمی باشد و احتمالا این حکایت براساس اشتباهی است که اکثرا جناب وزیری را اهل هامانه خرانق می دانند و غافل از اینکه هامانه خضر آباد در حوزه یزد و صدوق هم وجد دارد و اگر آنگونه بودو   در صورت جدی شدن حضور وی در صحنه انتخابات این حوزه تمام پیش بینی های این حوزه تغییر جدی خواهد کرد !!!


اما همین شنیده های انتخاباتی حضور وزیری هامانه در اردکان را شایعه ای بیش نمی دانند !!!!!


عده ای از تحلیسل گران اردکانی دشتی را رقیب اصلی تابش ندانسته و معتقدند که  نقطه اصلی مقابل تابش دکتر کلانتری است ولی طیفی سعی در چند قطبی کردن انتخابات و طیف دیگر سعی در دو قطبی کردن آن دارند!!!

در بین اصولگرایان هرچند  دکتر کلانتری در شورای وحدت اصولگرایان اکثریت آرا ء را  به خود اختصاص داده اما  در بین عموم این مقبولیت کلانتری مورد تایید قرار نگرفته است!

در همین راستا نیز همانند تمام نقاط کشور و شهر مرکز استان یزد ، هرچند دیگر کاندیداهای اصولگرا قول داده بودند نسبت به رای شورای وحدت اصولگرایان تسلیم باشند ولی اکنون زیر بار نمی روند و قصد ادامه مسیر به صورت مستقل را دارند !


و نهایتا اعضای ستادهای انتخاباتی  دیگر کاندیداهای اردکان  هم هنوز تصمیم قطعی نبرای اتحاد نگرفته اند و چنانچه این روند ادامه یابد تابش در مجلس خواهد ماند !!!


در تازه ترین اخبار این حوزه نیز شنیده شده است  پس از سخنرانی دکتر لنکرانی در اردکان خوش و بشی با دکتر کلانتری صورت گرفته و  با مشایعت ایشان دکتر جلسه را ترک کرده اند!

همچنین شنیده هایی در مورد  حمایت احتمالی جبهه  پایداری از دکتر کلانتری  به گوش می رسد !!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا